Hoe overleef je diëten?

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Ontdek de grensverleggende wetenschap achter gezond afvallen met blijvend resultaat Het lijkt wel alsof er iedere maand weer nieuwe diëten opduiken. Toch neemt het aantal mensen met obesitas toe en daarmee het aantal mensen met ziekten en gezondheidsproblemen. Het is tijd voor een andere aanpak. Michael Greger, auteur van de bestseller Hoe overleef je?, richt zijn aandacht nu op de meest recente onderzoeken naar de oorzaken van obesitas en de remedies hiervoor. Michael Greger zoekt naar de optimale criteria om afvallen mogelijk te maken, waarbij hij belangrijke waarde hecht aan hoe voedingsmiddelen onze gezondheid en levensduur beïnvloeden. Hij stelt vast wat de belangrijkste onderdelen zijn van het ideale dieet voor gewichtsverlies; zoals caloriedichtheid, de insuline-index en de darmflora. Hieruit blijkt dat onbewerkt plantaardig eten essentieel is voor succes. Dit boek gaat verder dan alleen maar voeding. Michael Greger heeft 21 afvalversnellers geïdentificeerd die onze natuurlijke vetverbrandingscapaciteit kunnen maximaliseren. Hij heeft de ultieme gids voor gewichtsverlies samengesteld, met een tijdloze, proactieve benadering die bestand is tegen elke nieuwe trend. Boordevol praktische adviezen en baanbrekend voedingsonderzoek. Hoe overleef je diëten? maakt een eind aan diëten en vervangt die constante afvalstrijd door een eenvoudige, gezonde en duurzame levensstijl. Michael Greger is een internationaal bekende arts, voedingsdeskundige en oprichter van de populaire website Nutritionfacts.org. Daarnaast is hij de auteur van de succesvolle wereldwijde bestseller Hoe overleef je? (How not to die).

Culinair
Gezondheid algemeen
Uitgeverij Passie
01 april 2021
01 april 2021

Reacties op: Hoe overleef je diëten?