Homo energeticus receptenboek

Rank 6547 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Een tekort aan energie wordt voor steeds meer mensen een belangrijk probleem. Vermoeidheid kan verschillende oorzaken hebben. De belangrijkste is vaak foute voeding. Homo Energeticus Receptenboek is een praktische handleiding voor het eetplan dat dr. Peter Aelbrecht ontwikkelde voor mensen die te maken krijgen met vermoeidheid of die energieproblemen in de toekomst willen vermijden.
In dit kookboek krijgt de lezer duidelijke en concrete richtlijnen, tips en gerechten die passen in het antitoxische eetplan dat dr. Aelbrecht tien jaar geleden ontwikkelde en waarvan bewezen is dat het het energiepeil spectaculair doet stijgen.

Je vindt in dit boek onder meer:
– gemakkelijk te bereiden, lekkere en gevarieerde recepten voor hoofdmaaltijden;
– feestelijke gerechten met voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert;
– tal van volledig uitgewerkte ontbijt- en lunchideeën;
– gezonde alternatieven voor ongezonde tussendoortjes en dranken;
– lijsten met producten die in je nieuwe eetplan passen en de plaatsen waar je ze kunt kopen;
– een praktische gids voor het juiste gebruik van voedingssupplementen die je energieniveau ten goede komen.

Standaard Uitgeverij
28 september 2008