Honey en co

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 1
Culinair Lijsten 1   Topics 0
Honey & Co, het eerste kookboek van Itamar Srulovich en Sarit Packer, staat vol verse groente, spicy kruiden, knapperig brood, rokerig lamsvlees en wilde honing. Het zijn de gerechten die in hun Londense restaurant Honey & Co op de kaart staan, maar die ze thuis ook eten. Met de briljante en beroemde feta-honingcheesecake en kersen-pistachecake.

Na jaren als chef te hebben gewerkt voor Yotam Ottolenghi, opende Sarit Packer samen met haar partner Itamar Srulovich het restaurant Honey & Co, dat door de Observer prompt tot Best Newcomer 2013 werd uitgeroepen. Alles wat Ottolenghi aanraakt verandert in goud... en wat zijn ex-chef-kok Itamar Srulovich aanraakt ook, in honinggoud welteverstaan.
Culinair
Kosmos Uitgevers
30 september 2014

Hebban recensie

Keuzestress gegarandeerd!

door Heidi op 15-11-2014

De kaft van dit kookboek heeft mij al gelijk voor zich gewonnen. Vrolijk gekleurde kweeperen op een mooie hemelsblauwe achtergrond. Het straalt zomer uit. Dat kan wel kloppen want het is altijd zomer in Israel, het land van herkomst van Sarit Packer en Itamar Srulovich. Het boek neemt je mee op de ontdekkingsreis van de twee door Israel, via allerlei restaurants waar vele diverse gerechten worden...