De honger

Gelezen 153 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 214 Favoriet 5 Recensies 19
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 1 Spots 2   Topics 0

Liam Sandberg, zijn vrouw Evi en hun dochter Yana komen na een weekendje weg thuis in Amsterdam. Op de salontafel ligt een onbekende afstandsbediening met daarop een gele post-it. Op het papiertje staat PLAY geschreven. Als Liam de afstandsbediening gebruikt verschijnt hun eigen woonkamer op de televisie, gefilmd van een hoog standpunt. Door het beeld loopt Evi, in een badjas. Dan worden er zes afzonderlijke schermen zichtbaar. Op elk beeld is een ander deel van hun huis te zien, en ook Liam en Yana zijn gefilmd. Rechtsboven staan een datum en een tijd, en als Liam doorspoelt vliegen de dagen voorbij.
De volgende dag vindt de politie zeventien verborgen camera’s in het huis van Liam Sandberg. Rechercheur Isabella Neri staat voor een raadsel. Wie heeft de camera’s geplaatst? En waarom wil iemand de familie Sandberg elke minuut van elke dag filmen?

Literaire thriller
Cargo
07 mei 2020
07 mei 2020

Marvin O. Hebban Recensent

Origineel plot dat mooi gedoseerd wordt gebracht

door: Marvin O.

Als Liam Sandberg met vrouw en dochter terugkeert van een weekendje Limburg, vindt het gezin op de salontafel een afstandsbediening en een post-it met daarop ‘PLAY’. Tot hun ontzetting ontdekken ze dat iemand het hele huis vol camera’s heeft gehangen en hen al bijna een jaar lang gedetailleerd...

Reacties op: De honger