Hoogbegaafd Temperament

Hoogbegaafd Temperament

Hoogbegaafd temperament is onlosmakelijk verbonden met hoogsensitiviteit. Hoogbegaafde kinderen hebben andere behoeften die vervuld moeten worden zodat zij uit kunnen groeien tot zelfbewuste volwassenen. Dit boek levert een bijdrage aan herkenning en begrip. Enkele reacties:
‘Hoogbegaafdheid mag méér en op andere manieren onder de aandacht komen, zodat er meer begrip komt en een juiste aanpak in het onderwijs zodat hoogbegaafden gelukkiger worden en hun volle ontwikkelingspotentieel kunnen bereiken!’
‘’Ik herken mezelf in de beschrijvingen. Vooral het stuk over de kinderen maakt dat ik nu besef dat wat ik altijd al ‘wist’ ook de waarheid was.’
‘Duidelijk en informatief. Met die verslagen erbij breng je theorie en praktijk met elkaar in verband. Dit boek gaat absoluut iets in de wereld in gang zetten.’
‘Helder en overzichtelijk, trots dat ik hieraan heb kunnen meewerken.’
‘De herkenning is mooi, je omschrijft hoogbegaafdheid op een manier die ik nog niet eerder tegengekomen ben.’
Gezondheid & Psychologie
SchrijversHuis