Hoogspanning

Hoogspanning

Gelezen 18 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 10
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Mark en Nora zijn een jong, gelukkig stel en staan midden in het leven. Opleiding, werk, sport, heel normaal allemaal. Tijdens een avondje stappen sluit het stel een spannende weddenschap af. Nora beweert dat ze dezelfde avond nog een vrouw gaat versieren. Na deze avond is alles anders. Mark en Nora spreken naar elkaar uit dat ze niet in een monogame relatie geloven, maar ook niet onafhankelijk van elkaar willen experimenteren. Een gezamenlijke ontdekkingsreis begint en er ontstaat een compleet nieuwe dimensie in hun relatie. De reis begint met een trio en een bezoek aan een parenclub. Mark en Nora doen steeds meer ervaringen op waarin liefde, humor, respect en communicatie de kernwoorden blijven. Dan ontmoet Nora een bijzondere vrouw, Emma. Emma maakt gevoelens bij Nora los die ze niet direct kan plaatsen. Wanneer Mark haar na een paar weken ook ontmoet ziet hij het direct. Maar dat niet alleen. Hij begrijpt namelijk precies waarom Nora zo gecharmeerd is van Emma. Het contact tussen de drie wordt intenser en een driehoeksverhouding ontstaat. Past dit binnen de relatie van Mark en Nora?

Brave New Books
01 januari 2019