Hou me vast

Ik sluit heel even mijn ogen. Ik heb zin om te huilen als hij me dicht tegen zich aan trekt en ik zijn gel, zijn aftershave en de koffie van vanochtend bij hem ruik. Ik wil dat hij me loslaat en tegelijkertijd wil ik dat hij me voor altijd vasthoudt.

Fabiënne is verliefd op haar beste vriend Niels, maar zal dat nooit toegeven. Wanneer ze voor het eerst samen met haar vriendinnen Noor en Marijn op vakantie gaat, verheugt ze zich op een geweldige week met veel middagen strand en avonden uit. In het begin is het precies zoals ze hoopte, maar dan blijkt Noor iets aan Niels te hebben doorverteld, en dat verandert alles…

Recensies (1)

Is Hou me vast het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hou me vast