Hou van jezelf

Een inspirerende handleiding om het ware geluk te vinden in jezelf.

Kunt u in alle eerlijkheid zeggen 'ik houd van mezelf'? Of is dit soort liefde door allerlei ongelukkige gebeurtenissen niet meer mogelijk? Van jezelf houden, is toegeven: - Ik ben de enige die de pijn die ik voel kan stoppen. - Het is me om het even hoe het tot nu toe was: ik ben geen slachtoffer. - Ik heb de kracht om mijn leven te veranderen, ook al voel ik me op dit moment zwak, hulpeloos en gekwetst. Het hoeft niet altijd zo te blijven. - Ik neem mijn verdriet serieus, verdring mijn gevoelens en problemen niet en luister naar de taal van mijn lichaam. - Ik bepaal mijn eigen grenzen, benut de kracht van de gedachte en hoef anderen niet dwangmatig te controleren. - Ik dwarsboom mezelf niet langer en heb geleerd: 'wat ik denk, voel en doe telt. Ik ben belangrijk'.

Is Hou van jezelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hou van jezelf