Huisgenoot gezocht!

Lege wc-rollen liggen verspreid over de vloer van het kleinste kamertje. Opgestapelde kratten blijven weken naast de voordeur staan. Lasagneresten kleven aan de koelkastdeur, een aandenken aan een geslaagde date-avond. Voor Sanne, Anna en Bart is dit de dagelijkse realiteit.

Huisgenoot gezocht! is een herkenbare verhalenbundel voor iedereen die gedwongen of vrijwillig met huisgenoten samenwoont en soms met gepaste weemoed terugdenkt aan deze onvergetelijke tijd, of voor nieuwsgierige ouders die stiekem best eens willen weten wat hun zoon of dochter nou toch uitspookt als hij of zij op kamers gaat. Een ode aan het wonen met huisgenoten.

'De geur van knoflook uit de keuken van onze onderbuurman dampt via de ventilatie het toilet binnen. Volgens huisgenoot Bart zorgt deze lucht ervoor dat de andere huisgenoten zeer regelmatig braakgeluiden uit het toilet horen op een brakke ochtend. Er gaan echter ook stemmen op die beweren dat dit te maken heeft met het feit dat Bart de goudgele rakkers net iets te graag naar binnen kiept en daarbij soms moeite heeft met maathouden...'

Is Huisgenoot gezocht! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Huisgenoot gezocht!