I Am

I Am

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

I AM van Susan Shumsky biedt op een laagdrempelige manier en voor iedereen die dat wil directe en onmiddellijke heling. De prayers en affirmaties zijn niet ingewikkeld of moeilijk en hebben grote universele zeggingskracht. Zeg ze hardop, laat het los en de woorden doen hun werking. Door hun kracht zal je leven verbeteren!

I AM bevat de in de praktijk bewezen, niet-conventionele manieren van spirituele heling, die wereldwijd al bij miljoenen mensen positieve veranderingen teweeg heeft gebracht. Met I AM doe je een beroep op je innerlijke kracht en spreek je je volmaakte levensenergie die je bent aan. Op deze manier manifesteer je wat je in je dromen voor je ziet.

Ontvang nu een gratis cursus! Haal zoveel mogelijk uit I AM met de bijbehorende vijfdaagse online cursus waarin je leert hoe je het boek zo optimaal mogelijk kunt inzetten voor jouw eigen heling en die van anderen. Zo ga je direct aan de slag met de helende woorden. Wanneer je het boek aanschaft, ontvang je ook de inlog voor de gratis online cursus bij I AM, aangeboden door de I AM Academy.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit