I am tao

I am tao

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Mails, vergaderingen, Zoom-gesprekken: we communiceren de hele dag door. Soms is het lastig het overzicht te bewaren in die stortvloed aan informatie, en vaak worden we niet gezien of gehoord. Want zie maar eens iemand te bereiken die al net zo overweldigd is als jij.
Tijd voor helderheid en eenvoud, met als uitgangspunt: minder is meer. Minder letters, minder eindeloze powerpoints, minder lange mails en vergaderingen, en meer gerichte communicatie. Dat klinkt niet ingewikkeld, maar hoe weet je wat weg kan en wat essentieel is? Hoe stroomlijn je je communicatie zo dat je geen frictie en weerstand oproept, maar met zo min mogelijk energie zo ver mogelijk komt?
In dit boek laat productiviteitsexpert Arjan Broere je kennismaken met i am tao – de weg van de gerichte communicatie. De vijf stappen van deze methode helpen je om helder, elegant en met aandacht te communiceren. Zo creëer je ruimte in je hoofd en in je werk, voor jezelf en voor iedereen met wie je samenwerkt.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen