Iedereen belegger

Pierre Huylenbroeck
De ex-hoofdredacteur van De Tijd heeft eindelijk het beleggingsboek geschreven dat elke spaarder moet lezen. Naast een pleidooi voor aandelen vooral een heldere handleiding om zonder emoties te beleggen. Niemand kent de aandelenbeurs beter dan Pierre Huylenbroeck. De ex-hoofdredacteur van De Tijd schrijft er al twintig jaar over. Meer nog, hij gunt lezers van Mister Market Magazine een blik in zijn eigen aandelenportefeuille. Resultaat? Een gemiddeld jaarrendement van 12,8 procent sinds 1997, en dat ondanks twee zware beurscrashes. Huylenbroeck maakt op een heldere en enthousiaste manier duidelijk dat aandelen een hoeksteen vormen van onze economie én van elke slimme beleggingsportefeuille. Slim zijn hoeft niet, gedisciplineerd zijn wel. Dit boek toont hoe het moet.

Is Iedereen belegger het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Iedereen belegger