De ontsnapping uit Aurora

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Ash keert terug in IJshart – De ontsnapping uit Aurora, het tweede deel van de spannende IJshart-serie van auteur-illustrator Jamie Littler. De perfecte serie voor kinderen die een opstapje willen maken van graphic novels naar leesboeken. Ash en de dappere bemanning van het IJshart zijn aangekomen in Aurora. Ash heeft nog nooit zo’n mooie, buitengewone plek gezien. Hij hoopt hier een aanwijzing te vinden die hem naar zijn ouders zal leiden. Maar al snel wordt duidelijk dat Aurora niet veilig is voor Liedwevers als Ash. Een fanatieke kapitein heeft de stad tegen Liedwevers opgezet – en het duurt niet lang voor het IJshart een ontsnappingspoging moet wagen. Door een gevaarlijke aanval van de Schimmen stranden Ash, Luna, Roek en Tobu echter op de grote ijsvlakte, met alle gevaren van dien. Ze moeten al hun kracht en kennis bundelen om het er levend af te brengen. Dan komen ze onderweg iets ongelooflijks tegen… ‘IJshart van Jamie Littler heeft alles om je nieuwe favoriete serie te worden. (…) IJshart heb ik in één ruk uitgelezen.’ Boekenkrant

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar