Ik ben Kaat, uitvinder

'Later word ik uitvinder.
Dat is het moeilijkste beroep van de wereld.
Ik ben alvast aan het oefenen?'
Uit de mond van Kaat Waterschoot betekent dat laatste niet veel goeds. Toch gaat het doen van uitvindingen verbazend lang goed en hoeft alleen Kaats broertje, die zich gewillig laat gebruiken als testpiloot, het zo nu en dan te ontgelden. Maar dan komt Kaat met een heel ambitieus plan: een volautomatische rommel-opruim-machine als verrassing voor haar moeder, met drie versnellingen, twaalf voorkeurprogramma?s en een jaar garantie. Dat kan natuurlijk niet goed gaan. Als de verrassing ontploft v??r Kaats moeder ?m uit heeft kunnen pakken, heeft Kaat gelukkig razendsnel een oplossing bedacht.

Ik ben Kaat, uitvinder
Tim Gladdines en Doesjka Bramlage
ISBN 9789025742430
32 blz., 23.5 x 26.5 cm
gebonden, vanaf 4 jaar
? 12.95

Is Ik ben Kaat, uitvinder het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ben Kaat, uitvinder