Ik ? dieren XXX

Ella is een vrolijke meid van 10. Ze is dol op ballet, dieren, mode, plezier maken met haar BFF Zoë en natuurlijk op chocoladecake. Een van haar grote passies is het bedenken van verhalen en het schrijven van versjes. In haar dagboeken pent ze trouw al haar belevenissen neer. Meisjes vanaf 8 jaar zullen veel plezier beleven aan de herkenbare situaties in de verhalen, die een flinke dosis humor  bevatten en opgevrolijkt worden met leuke en grappige illustraties.Ella is gek op dieren. Samen met haar beste vriendin Zoë start ze een hondenuitlaatdienst. Maar hun enige klant is een buurjongen die hun vraagt om op zijn hagedis te passen. Bovendien gedraagt Bes Brouwer, de grootste pestkop van de klas, zich wel heel verdacht. Om uit te zoeken wat er precies aan de hand is, besluiten Zoë en Ella om undercover te gaan. Zullen ze erin slagen om de waarheid te achterhalen?

Is Ik ? dieren XXX het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ? dieren XXX