Ik dood

Tijdens zijn nachtprogramma krijgt een discjockey van Radio Monte Carlo plotseling een waanzinnig telefoontje. Een vreemde met een vervormde stem onthult dat hij een moordenaar is. Aanvankelijk wordt het afgedaan als een van slechte smaak getuigende grap. Maar de dag daarna worden een Formule 1-coureur en zijn vriendin, de dochter van een Amerikaanse generaal, dood en gruwelijk verminkt op hun boot aangetroffen. Het is het startsein van een reeks moorden, die steeds worden voorafgegaan door een telefoontje met een muzikale aanwijzing omtrent het volgende slachtoffer. Op de plaats van de misdaad vindt men een opschrift in bloed dat zowel een handtekening als een provocatie inhoudt: Ik dood.....

Voor FBI-agent Frank Ottobre en politieman Nicolas Hulot begint de jacht op een fantoom, dat hem steeds een stap voor is.

Redactionele recensie

Recensies (16)

Meer recensies

Is Ik dood het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik dood