Ik hoop dat ze een huilbaby krijgt

Zes dertigers ontmoeten elkaar weer op een reünie van hun middelbare school, waar ze vijftien jaar geleden examen deden. In hun eindexamenklas waren ze vrienden, maar door verschillende studies zijn ze elkaar kwijtgeraakt. Tijdens de reünie blijkt dat de drie mannen en drie vrouwen dezelfde passie hebben: wandelen. Ze besluiten samen in weekeinden LAW 14, het Groot- Frieslandpad, te gaan lopen dat Bergen aan Zee met Leer in Duitsland verbindt.
Tijdens de tocht ontwikkelt hun vriendschap zich en gaan emoties als verliefdheid, afkeer, jaloezie en haat een steeds grotere rol spelen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Ik hoop dat ze een huilbaby krijgt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik hoop dat ze een huilbaby krijgt