Ik kwam, zag en werd misbruikt

Ik kwam, zag en werd misbruikt

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
In het boek “Ik kwam, zag & werd misbruikt” beschrijft de auteur, Tetje Punter het geweld waarmee zij in haar tienerjaren geconfronteerd werd. Zij beschrijft op een aangrijpende wijze de vreselijke mishandelingen en situaties van misbruik waaraan zij ten deel viel. Tetje vond uiteindelijk weer geluk en herstelde dankzij de Brein Regie Methode.
Herstellen is doorgaans een verdrietig en pijnlijk proces. De trauma's die in het lijf en het hoofd van slachtoffers opgeslagen liggen leveren belemmeringen op in het leven. Het boek “Ik kwam, zag & werd misbruikt” is een must-read voor iedereen die te maken heeft met geweld en/of trauma. Of je nu hulpverlener, familielid, vriend of collega bent, dit aangrijpende boek laat je niet meer los.
Tetje werd uitbehandeld verklaard binnen de GGZ. In de Brein Regie Methode vond ze herstel en daardoor ook weer levensgeluk. Tetje deelt haar ervaringen en draagt zo bij aan het doorbreken van de cirkel van geweld.
In het boek komt ook Esther van Wageningen aan het woord. Esther is eigenaar van Rheset. Zij werkt met de Brein Regie Methode en is stressfysioloog. In het boek licht Esther de essentie van de methode toe.

Waargebeurde verhalen
Biografieen literaire auteurs
Brave New Books
25 november 2022
25 november 2022

Reacties op: Ik kwam, zag en werd misbruikt