Ik moet nog even kijken of ik kan

Introvert zijn: ineens was het er. Niet voor de introverten; zij wisten allang dat ze bestonden. Maar voor de rest van de wereld is het de laatste jaren een onderwerp geworden. En dat is broodnodig, als je beseft dat de mensheid zeker voor 1/3 uit introverte mensen bestaat. Hoog tijd dat we serieus kennisnemen van deze ‘soort’, ook in Nederland: wat beweegt ze, wat zijn hun sterke en zwakke punten en niet te vergeten: wat is reuze herkenbaar, zelfs voor mensen die wél uit een taart durven te springen op hun verjaardag? In Ik moet nog even kijken of ik kan gaat Liesbeth Smit uitgebreid in op de verschillende kanten van introvert zijn; op het werk en thuis, maar ook bijvoorbeeld in de opvoeding. Wat is het verschil met autisme en hypersensitiviteit, zijn er ook mensen die zowel introvert als extravert zijn en hoe kun je een echte introvert herkennen? Met veel humor, maar ook met handige tips, inbreng van experts en, niet te vergeten, lijstjes, met gadgets voor introverten, introvertenlingo en de diverse introvertenstruggles. Opgeluisterd met even geestige als fraaie en herkenbare illustraties.

Redactionele recensie

Recensies (9)

Meer recensies

Is Ik moet nog even kijken of ik kan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik moet nog even kijken of ik kan