Ik was al beroemd voordat iemand me kende

Gesprekken met / GABRIEL GARCĺA
MARQUEZ
Garbriel Garc M uez is iemand die zich niet makkelijk laat interviewen. Toch hebben in de loop der jaren een aantal journalisten hun weg naar hem gevonden. Deze gesprekken worden nu voor het eerst in het Nederlands vertaald, aangevuld met het gesprek dat Jan Brokken in 1981 met Garc M uez had De interviews beslaan zijn hele carri : vanaf het vroege, komeetachtige succes tot zijn jaren als gelauwerde bestsellerauteur. Hij vertelt over zijn jeugd, zijn studententijd, zijn jaren als journalist, de problemen van de roem en gaat tot in details in op zijn bekendste boeken.Ik was al beroemd voordat iemand me kende geeft een genuanceerd en verrassend beeld van een van de grootste schrijvers van de hedendaagse literatuur.
‘schrijvers is bij M uez gelijk aan vertellen en als lezer hang je dan ook aan zijn lippen.’- Elsevier
Gabriel Garc m uez (Colombia, 1927) is een van de grootste schrijvers van deze tijd. In 1982 ontving hij de Nobelprijs voor literatuur. Van zijn boeken werden wereldwijd miljoenen exemplaren verkocht. In 2007 verschenen zijn Verzamelde romans bij Meulenhoff.

Is Ik was al beroemd voordat iemand me kende het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik was al beroemd voordat iemand me kende