Ik was eens een boom zonder wortels

Levenskracht is een zoektocht binnen mijn persoonlijk christelijk geloof en leven, maar ook daarbuiten. Elk gedicht is weer van toepassing op een andere situatie, welke nogal behoorlijk wisselend kan zijn. Dat verschilt van een lofuiting, woord van dank of een verzoek om steun tot een gebed. Maar ook heerst er soms wel twijfel en niet-begrijpende woorden, zoals het soms geschreven staat bij velen wel bekend. Ik hoop dat deze bundel mensen zal inspireren om kracht te kunnen halen uit het geloof, maar ook voor hen die niet gelovig zijn. Vooral het gedicht: 'Jezelf Accepteren', wat toch wel het belangrijkste is in ieders leven: of je gelooft of niet.

Is Ik was eens een boom zonder wortels het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik was eens een boom zonder wortels