Ik wil het. Ik kan het. Ik doe het.

Ik wil het, ik kan het, ik doe het is een autobiografie, gebaseerd op waargebeurde ervaringen van de auteur.
In de eerste hoofdstukken beschrijf ik mijn levensverhaal van kind tot heden.
In deze hoofdstukken komen alle positieve en negatieve ervaringen uit mijn leven aan bod.
In de verdere hoofdstukken ga ik dieper op bepaalde gebeurtenissen van mijn leven in.
Zo beschrijf ik mijn familie en mijn band die ik met hen heb, mijn sporten die ik beoefen en beoefend heb,
mijn ervaringen met drank en drugs, het afkicken van drank en drugs en mijn spirituele ontwaken.

Mijn volgende doel is een boek schrijven over mijn website www.manifestmindset.nl
Op mijn website leest en leert u van alles over manifesteren en hoe het in zijn werk gaat.
Daarnaast wil ik mij verder in " het spirituele" gaan verdiepen en mensen met mijn gaven helpen.
Welke deze zijn, komen in dit boek uitgebreid aan de orde.

Ik wens u ontzettend veel leesplezier toe.
Roy Merkies

Is Ik wil het. Ik kan het. Ik doe het. het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik wil het. Ik kan het. Ik doe het.