Ik zie je

Ik zie je

Gelezen 47 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 39 Favoriet 2 Recensies 19
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2   Topics 0

Fender is een nostalgische jongen, begin dertig, die tegen beter weten in zijn eigen videotheek runt. Als Lisa op zijn pad komt, voelt hij zich voor het eerst sinds de breuk met zijn ex eindelijk weer tot leven komen. Lisa is prachtig maar ook ongrijpbaar; hun liefde puur maar stormachtig. Fender leeft voor films en het zoeken naar bewijs dat Elvis nog steeds leeft. Lisa wil alles uit het leven halen en doet dat met vrienden, muziek en drugs.

Hoe sterk kan liefde zijn als de ander steeds probeert te vluchten? Matthijs Kleyn overdondert de lezer met zijn intense roman over vluchten, vergeten en herinneren.

Meulenhoff Boekerij B.V.
03 mei 2016
03 mei 2016

Een roman vol met passie

door: Mads Bruynesteyn 3 reacties

“Als je van een relatie verlangt dat die je rust brengt, loop je het risico te berusten in iets wat je onrustig maakt. Want als zij me die rust brengt, heeft zij ook de macht om die van me af te pakken.”

Aldus Fender, een jonge dertiger, vernoemd naar een gitaarmerk en eigenaar van een...

Reacties op: Ik zie je