9789403642611_front

I'll be home for Christmas

Rank 1580 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Noël Solovan neemt na vijftien jaar ontslag bij het leger en keert terug naar Dillon, waar hij geboren en getogen is. In de bus ontmoet hij de iets omhooggevallen Dove, die ook teruggaat naar het kleine stadje omdat ze haar ouders beloofd heeft thuis te zijn voor Kerstmis. Samen reizen ze al kletsend naar huis, tot de bus een lekke band krijgt en ze dicht bij Twin Bridges stranden. Noël loodst alle passagier veilig naar het kleine restaurant van het stadje en in The Wagon Wheel leert hij Dove tijdens een heerlijk diner nog beter kennen. Hij is ervan overtuigd dat ze ergens in haar tengere lijfje een cowgirl-botje verscholen houdt en doet zijn best haar ervan te overtuigen dat een witte kerst in Montana helemaal zo erg niet is. Een heerlijke feelgood van Debra Eliza Mane, die een aantal kleine verrassingen verborgen houdt voor de lezers van de Twin Bridges serie!

Romantiek
Romantiek