Impulse Measurement

Elk individu is uniek met zijn of haar eigen talent, deze ontdekken en uitdragen geeft inhoud aan het leven. Dat
betekent je diepere zelf durven te verkennen, zodat het talentontwikkelingsproces aanwakkert. Elke handeling gaat
gepaard met een verzameling cognitieve processen, die door impulsen tot stand komen; deze bepalen je realiteit. Door je
impulsen te beheersen, zal je niet de verkeerde emoties dienen. Impulse Measurement geeft richtlijnen over de kunst van
meditatie en gebed, met Bijbelse onderbouwing. Zodat elk individu de reis van het leven in volle bewustheid beleefd.
Door zicht te krijgen in welke cognitieve processen je vreugde geven, kan je deze bewust herscheppen. De reis met de juiste werkethiek naar je ware ik, kan alleen door spiritualiteit met alle psychologische processen te integreren. Na impulse Measurement gelezen te hebben, heb je zicht over wie je bent en je talent. De richtlijnen van de gebeden en meditaties, stimuleert het verinnerlijkingsproces. De modules en Zuiverloon-grafiek zijn hulpmiddelen, om in de praktijk te brengen; voor aanscherping van je
managementvaardigheden.

Religie & Spiritualiteit