In de ban van begeerte

Feelgood   Topics 0
Wie kan de verleiding weerstaan in een stad vol romantiek?

In Machteloos in zijn armen wordt Paige op straat gered van haar belagers doordat een knappe man haar in zijn armen neemt. Zijn kus voelt ze tot in haar tenen! Maar zodra ze ontdekt dat hij Alexei Voronov is, de tycoon die haar baas wil ruïneren, weet ze dat hij verboden terrein is. Dan kust hij haar opnieuw…

In Ongrijpbaar verlangen is Lisi geschokt wanneer Philip Caprice haar na een vurige nacht vertelt dat hij getrouwd is én meteen vertrekt! Reden genoeg om te zwijgen als blijkt dat hij vader wordt. Dan duikt hij opeens weer op. Kan ze hun zoon voor hem verborgen houden? En, belangrijker, kan ze de sexy miljardair weerstaan?

In Een lange lome kus wil Veronica uitzoeken of Parijs echt de stad van de liefde is. En met wie kan dat beter dan met de knappe man die elke dag op het terras tegenover haar hotel zit? Na een ongelooflijke nacht reist ze dromerig af naar haar nieuwe werkgever in de Provence. Zal ze haar mysterieuze minnaar ooit weerzien?

Deze verhalen zijn eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek
Harlequin
02 februari 2021
02 februari 2021

Reacties op: In de ban van begeerte