In de schaduw van het duister

Rank 7752 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Als de vriendinnen Rebecca en Jo Anne tijdens hun maandelijkse avondje uit de mannen Dragos en Bogdi ontmoeten wordt Jo Anne al snel verliefd op Bogdi. Na enkele ontmoetingen met de mannen doet Rebecca op een avond huilend haar beklag bij Jo Anne over een van de vele ruzies met haar man Bob. Dragos troost haar en neemt haar in zijn armen. Algauw wordt ze verliefd op hem en hij draagt haar op handen. Hij lijkt smoorverliefd. Maar als hij haar op een avond meeneemt naar de nachtclub ‘In de schaduw van het duister’ waarvan zijn vriend Freddy de eigenaar is, ziet ze dat in donkere hoekjes welgestelde mannen met jonge meisjes, haast kinderen nog, op schoot zitten en drankjes voeren. Als ze later zegt hier nooit meer naar toe te gaan omdat er zich rare praktijken afspelen in de club, wordt Dragos woedend en mishandelt en verkracht hij haar. Hierna overkomen haar en Jo Anne een aantal dramatische gebeurtenissen waaruit blijkt dat de mannen heel andere plannen met hen hebben dan zij ooit hadden kunnen vermoeden en waaruit ze geen kans zien te ontsnappen. Hun ergste nachtmerrie wordt bewaarheid. +

Thriller
Brave New Books
13 januari 2021
13 januari 2021

Reacties op: In de schaduw van het duister