In een land hier heel dichtbij

Rank 972 Gelezen 1 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Orsolya mag dan wel een incarnatie van een sprookjesfiguur zijn, haar eigen leven is bepaald geen sprookje. Vijf jaar geleden vluchtte ze in het holst van de nacht met haar familie vanuit Hongarije naar Nederland. Haar broer werd slachtoffer van de beruchte Sprookjesjager en elk gezinslid kan de volgende zijn. Sindsdien leven ze in de luwte. Desondanks droomt Orsolya ervan om een beroemde operazangeres te worden. Ze laat zich daarbij niet tegenhouden: zeker niet door de pesters op school. Alles verandert wanneer er een nieuwe jongen bij haar in de klas komt en een oude jeugdvriend uit Hongarije contact zoekt. Ondertussen weet ze niet dat de Sprookjesjager haar op het spoor is. Is haar eigen sprookje dan eindelijk begonnen? Of zorgt de Sprookjesjager voor een ongelukkig einde?

In een land hier heel dichtbij is het tweede deel in de serie De Sprookjesjager, maar kan los gelezen worden van het eerste deel Kort en gelukkig.
Young adult
De Sprookjesjager (2)