In het diepe

In het diepe

Rank 6339 Gelezen 8 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 17 Favoriet 1 Recensies 1

Een humoristisch en zeer openhartig romandebuut over een Bridget Jones-achtige vrouw van in de twintig die ontdekt dat ze misschien op zoek is geweest naar liefde – en, ahum, genot – op de verkeerde plekken. Tot voor kort had Julia al drie jaar geen seks gehad. Maar nu: • beschuldigt een onenightstand haar ervan dat ze zijn penis heeft gebroken • flirt een zelfverzekerde lesbienne met haar bij een expositie van confronterende moderne kunst • en vraagt ze zich af of het scheren van haar schaamhaar haar een slechte feministe maakt. Julia staat op het punt erachter te komen dat ze op de verkeerde plekken heeft gezocht naar liefde en bevrediging, dat wil zeggen: bij mannen. Haar nieuwe, opwindende lesbische leven begint. In het diepe is een onvergetelijke, vrijmoedige en heel grappige roman over liefde, vriendschap en uit de kast komen, die zowel de beste als de slechtste seks bevat die je ooit zult lezen. Het is een smeuïge odyssee door de valkuilen en verleidingen die je kunt tegenkomen op het verraderlijke – en vaker nog absurde – pad dat naar liefde en zelfkennis leidt.

Uitgeverij Orlando
01 juli 2019