In het donker

In het donker

Gelezen 119 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 177 Favoriet 3 Recensies 6
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Weet jíj wat er in het huis van je buren aan de hand is?

Een vrouw en een kind worden aangetroffen in een kelder – ze leven nog, maar het scheelt niet veel.
Niemand weet wie ze zijn. De vrouw praat niet en er zijn geen vermiste personen in de database te vinden waarmee hun profielen matchen. De bejaarde bewoner van het huis beweert de vrouw en het kind nog nooit te hebben gezien. De inwoners van de rustige straat in Oxford zijn in shock. Hoe heeft deze tragedie zich recht onder hun neus kunnen voltrekken? Inspecteur Adam Fawley weet echter dat niks onmogelijk is.
En dat de betrokkenen geen van allen zo onschuldig zijn als ze lijken.

Cara Hunter behaalde een PhD in Engelse literatuur aan de universiteit van Oxford. Eerder schreef ze de Sunday Times-bestseller Dicht bij huis; ook daarin leiden inspecteur Adam Fawley en zijn Oxfordse team het onderzoek. Van Hunters boeken werden wereldwijd al meer dan een half miljoen exemplaren verkocht.

‘Een elegant, fris, onvoorspelbaar en uiterst overtuigend boek: petje af!’
NICCI FRENCH

‘Het deed me denken aan Hitchcock op z’n best: twist na twist wordt je de adem benomen.’
DAILY MAIL

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Onno van Rijen Hebban Recensent

Interessante structuur

door: Onno van Rijen

In het donker is het tweede boek van Cara Hunter in haar serie met als hoofdpersoon inspecteur Adam Fawley. Het kan als een standalone gelezen worden. Inspiratie voor dit boek deed ze op tijdens een wandeling met haar man langs grote Victoriaanse huizen in de buurt waar zij wonen in Oxford. Haar...

Reacties op: In het donker