In jouw plaats

VN:

In jouw plaats

Gelezen 62 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 81 Favoriet 3 Recensies 6
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Het is al zestien jaar geleden dat Agnes werd ontvoerd in het vakantiedorp Brantevik, waar ze werd opgesloten in een donkere kelder en haar baby af moest staan na de geboorte. Tegenwoordig leidt Agnes met haar man Tobbe en dochter Nicole een schijnbaar rustig familieleven in Bromma. Maar ze kan haar zoon Adam, zoals hij genoemd zou worden, niet vergeten. De man die haar haar pasgeboren baby afnam, zit zijn straf in de gevangenis uit. De vrouw die hem hielp en het kind zijn nooit gevonden.

Dan verdwijnt Agnes opnieuw. Nicole keert terug naar Brantevik om te achterhalen wat er is gebeurd met haar moeder en haar broer. Maar dat brengt ook haar leven in gevaar.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
I stållet för dig
Brantevik (2)
Edith Sybesma
Querido's Uitgeverij BV, Em.
30 maart 2013
02 april 2013

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Meer familiedrama dan thriller

door: Anique Mulder 1 like

In jouw plaats is het vervolg op Sofie Sarenbrants debuut Week 36 (2012). Haar eerste boek werd lovend ontvangen. Vooral voor vrouwen met kinderen moet het verhaal een verschrikking zijn geweest. Bijzonder is dat Sarenbrant het spannende verhaal laat plaatsvinden in Brantevik, het dorpje waar haar...

Reacties op: In jouw plaats