In mei vind jij de ware liefde

De Ware Liefde vinden – is dat niet ieders droom? Maar waar vind je die? Het boek In mei vind jij de ware liefde is gebaseerd op de uitkomsten van een uitgebreid onderzoek (1.700 personen) naar het ontstaan van (liefdes)relaties. Waar heb jij jouw ware liefde gevonden? Online of in de kroeg? Hoe verliep de eerste date? Waren jullie direct verliefd? Gingen jullie dezelfde avond direct met elkaar naar bed? Hoe gaat het nu met jullie relatie?   Wist jij dat in de laatste 5 jaar 25% van de relaties ontstaan via Tinder? Dat liefde op het eerste gezicht slechts zelden voorkomt? Het boek bevat leuke weetjes en quotes zoals:  “Ik geef mijn relatie een 2 omdat hij alleen maar met zijn zatte kop in de kroeg zit en we nooit iets leuks samendoen”. Aan de hand van alle uitkomsten en reacties worden concrete en praktische en soms hilarische conclusies getrokken, zodat jij de vruchten kunt plukken van andermans fouten en successen. Dankzij de handige tips was je kans nog nooit zo groot om je ware liefde te vinden én aan de haak te slaan. “Dit boek bevat zoveel heerlijke herkenbare aspecten van elke relatie dat ik het van harte kan aanbevelen. Een must have voor iedereen.”

Recensies (7)

Meer recensies

Is In mei vind jij de ware liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op In mei vind jij de ware liefde