In mijn dromen

VN:

In mijn dromen

Gelezen 916 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 199 Favoriet 19 Recensies 32
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 4   Topics 0

Rosalie heeft een kapperszaak in de Pijp in Amsterdam en is getrouwd met de zakelijke en ordelijke Jeroen. Een vakantie naar Marrakech zou hun relatie weer passie moeten geven maar de reis eindigt in een nachtmerrie. Jeroen wil geen gehoor geven aan Rosalies slechte voorgevoel en het vliegtuig waarin Jeroen alleen terugkeert stort neer.

Terug in Amsterdam beseft Rosalie dat ze haar voorspellende dromen niet langer kan negeren. Haar besluit om de politie in te lichten over haar vermoeden dat het vliegtuigongeluk geen ongeluk was, maakt haar echter alleen maar wanhopiger, want men neemt haar niet serieus. Intussen probeert ze met behulp van haar vrienden en collega's de draad van het leven weer op te pakken, maar haar voorspellende dromen vergemakkelijken haar situatie niet.

Als ze een droom krijgt over een terroristische aanslag die zal plaatsvinden tijdens een drukbezocht evenement in Amsterdam beseft ze dat de tijd begint te dringen. Ze heeft waardevolle informatie om die aanslag te voorkomen en ze zal in actie moeten komen.

In mijn dromen is een meeslepend verhaal over paranormale zaken, de Marokkaanse cultuur, leven in de grote stad en de dreiging van terrorisme.

Literaire thriller
Streek- en familieromans
Anthos Literaire Thrillers
01 januari 2011
10 april 2018

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Lekker geschreven en ietwat gelaagd

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

Simone van der Vlugt is al een aantal jaar de bestverkopende thrillerauteur in Nederland. Haar boeken belanden steevast op de eerste plaats van de bestsellerlijst en dat ligt waarschijnlijk ook in het verschiet voor In mijn dromen, haar zevende literaire thriller alweer. Van der Vlugts laatste...

Reacties op: In mijn dromen