Incognito

Incognito

Gelezen 30 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 1 Recensies 10
Thrillers & Spanning   Topics 0
Incognito is een vrouwenthriller vol emoties, over vergeten en herinneren, over een jeugdliefde en een jeugdtrauma en over een verschrikkelijke gebeurtenis in het verleden. Incognito is het thrillerdebuut van Melissa Bielsma-Schaaij.
Bookaholics.nl
26 mei 2011

Lezersrecensies (7)

Aanrader

1 like
Wat een goed boek, een echte pagetuner. Ik kon het boek gewoon niet wegleggen en werd het verhaal ingezogen. De combinatie van het heden en verleden is geen moment verwarrend. Jeremy Jago vond ik goed, maar Incognito is super!

door: Maria 1 like
Incognito is super spannend, vloeiend geschreven en heel boeiend. Je wilt het gewoon helemaal uitlezen op het moment dat je begonnen bent met lezen. En dat heb ik ook gedaan. De liefde, de angst de twijfels Melissa Bielsma zet het geweldig goed neer. Ik hoop gauw op een volgende thriller van haar...

1 like
HEt verhaal begint sterk zodat je nieuwsgierigheid wordt geprikkeld. Het middelst stuk is het spannenste maar het laatste stuk (ong. de laatste 30 pag.) vind ik absoluut ongeloofwaardig en het irriteerde me een beetje. Jammer van het einde anders had het 5 sterren gekregen

door: Ans Arts 1 like
Met veel plezier heb ik "Incognito " gelezen,er was maar één nadeel... Het was té snel uit. Vond het boek spannend en erg verrassend.

door: Mieke Piersma 1 like
Dit boek is een heerlijke pageturner en je vliegt er zo doorheen. Jammer dat ik hem al uit heb. Een goed verhaal met spanning en een verassend plot. Ik heb er van genoten en smaakt naar meer! Ik kijk nu al uit naar de volgende thriller, Melissa

door: Saskia Nobels 1 like
Wauw wat een geweldige thriller! Dit boek leest als een trein, word nergens langdradig of saai en is ook nog eens enorm spannend! Ik vind het echt een goed gevonden verhaal dat je op het puntje van je stoel houdt totdat ie uit is, dat duurt helaas niet lang want het boek is zo spannend en vlot...

door: Natasja Toorn 1 like
Hoppa gewoon 5 punten voor dit heerlijk spannend boek. En wat een prettige schrijfstijl. Ook de verhaallijn van het heden naar het verleden door een hypnose,was zeer spannend en appart. Ik heb genoten