indigodonut

Indigo Donut

Rank 4341 Gelezen 7 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 2
Young adult   Topics 0

Als je het aan Bailey zou vragen, zag Indigo er niet uit alsof ze een held nodig had. Eén voor één keek ze Mona, Saskia, Betti en Kay in de ogen. Ze stak langzaam haar middelvinger naar ze op. Daarna zette ze haar koptelefoon weer op en slenterde weg richting de natuurkundelokalen. Wauw. Dat was… Ze was… Indigo woont bij haar pleegmoeder Keely. Als Indigo en Bailey elkaar in hun examenjaar ontmoeten, spatten de vonken ervan af. Maar Indigo heeft een geheim dat alles tussen hen kan verpesten, zelfs al voordat het begonnen is. Bailey is helemaal ondersteboven van Indigo. Ze is zo anders dan de andere meiden op school. Maar wanneer Bailey door een dakloze man wordt benaderd die meer over Indigo lijkt te weten, wordt hij gedwongen een onmogelijke keuze te maken.

Young Adult
Robbin Besselink
Imagine YA Books by ImageBooks
15 augustus 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Lezersrecensies (2)

Recensie: Indigo Donut

door: eline.books 1 like
Indigo Donut is een bijzonder, prachtig en ontroerend verhaal waarin diverse onderwerpen worden behandeld, zoals onbegrip, liefde, verdriet, mishandeling, pleegzorg en familie! --> Vanaf 9 november is de hele recensie te lezen op mijn blog: https://www.elinebooks.com/

Mooi en bijzonder verhaal

door: boekenbeschrijfster 1 like
Als je het boek ‘Indigo Donut’ ziet liggen, word je aandacht meteen naar de kaft getrokken. Het boek valt op in de boekhandel en/of de bibliotheek. Je wordt nieuwsgierig waar het verhaal over gaat. Na het lezen van de flaptekst heb je meteen zin om verder te lezen. Je zal niet teleurgesteld...