Internationaal ondernemen

n Internationaal ondernemen spoort Aad Ouborg middelgrote en kleine ondernemers aan de blik over de grens te richten. Hij vertelt over zijn pioniersjaren, over kansen in het buitenland, over respect voor andere culturen, over marketing en sales en over de belangrijkste aspecten en risico's van internationaal ondernemen.

Nederland is een handelsland, we hebben onze welvaart voor een belangrijk deel aan de export te danken. Toch is slechts tien procent van de mkb'ers actief in andere landen. En dit terwijl internationaal georiƫnteerde ondernemers vaak beter presteren dan anderen.

Aad Ouborg put voor dit boek uit zijn ruim dertig jaar buitenlandse ervaring met zijn ondernemingen. Hij is actief in meer dan 75 landen en als een van de eerste Nederlandse ondernemers bracht hij begin jaren '90 zijn volledige productie over naar China.

Is Internationaal ondernemen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Internationaal ondernemen