Investeren in de eerste helft van je leven

Voor alles is er een eerste keer. Dat geldt ook voor financiële zaken. Denk maar aan je eerste spaarboekje (is dat nog wel iets waard?), je eerste loon (hoe onderhandel je en wat doe je ermee?), je eerste belastingaangifte (waar moet je op letten?), je allergrootste aankoop, een woning (of toch eerst huren?), je eerste vaste partner (welke afspraken maak je?), je eerste kind (wat kost en levert die kleine koter op?), je eerste stapjes op de beurs (of toch beter bitcoins?), enzovoort.

In dit vlot leesbare en goed gedocumenteerde boek bundelen Ewald Pironet en Michaël Van Droogenbroeck alle informatie om je financiële leven te organiseren. Want vermogensopbouw begint al op jonge leeftijd. Praktisch en concreet, met heldere principes en sprekende getuigenissen van bekende Vlamingen. Een essentiële handleiding voor wie verstandig wil investeren in de eerste helft van zijn leven.

Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen
Lannoo
14 september 2021
14 september 2021

Reacties op: Investeren in de eerste helft van je leven