Ja, ik ben met pensioen! - 21 bijzondere pensioenverhalen

Pensioenen, er was weinig de laatste tijd wat meer de kranten haalde dan het pensioengebeuren. De neergang van uw pensioen kopten de kranten, tien jaar lang geen indexering, boosheid en onbegrip bij de mensen, hoe kan dit? Er is toch geld genoeg? Vakbonden die oproepen om te staken, de politiek roept, maar er is geen oplossing voor dit probleem. Er is misschien gedacht dat het pensioen door alle generaties heen waardevast zou zijn. Er is misschien nooit over nagedacht dat ook het pensioen onderhevig is aan rentedalingen en slechte beleggingsopbrengsten. Hoe gaat het met hen die met pensioen zijn of bijna aan hun pensioen toe zijn, in deze dure tijden met straks misschien minder pensioeninkomsten en een wel steeds duurder wordend dagelijks leven?

Is Ja, ik ben met pensioen! - 21 bijzondere pensioenverhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ja, ik ben met pensioen! - 21 bijzondere pensioenverhalen