Jack de straathond

Rank 2651 Gelezen 29 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 70 Favoriet 2 Recensies 4
Feelgood Spots 1   Topics 0

Jack is een tevreden straathond – geadopteerd door alle bewoners van Christmas Street. Of is het andersom? Voor Sam, die na de dood van zijn vrouw terug naar Londen verhuist, vormt Jack het onofficiële welkomstcomité van de straat. Voor Sams zoontje, Teddy, is de pluizenbol een broodnodige vriend.
Maar Christmas Street is niet meer wat het ooit was volgens Bill, de oudste en hardst mopperende bewoner. Hij kan zich herinneren hoe iedereen er samenleefde. Nu leven de mensen langs elkaar heen, zonder echt contact te maken.
Terwijl Sam en Teddy beginnen te wennen aan hun nieuwe huis, brengt de viervoetige charme van Jack alle bewoners van de straat steeds een beetje dichter bij elkaar. En door een kleine goede daad kan het zo maar zijn dat Christmas Street verandert in een plek vol mooie, blijvende herinneringen…
‘Wát een vrolijk feelgoodverhaal! Je zult af en toe een tissue nodig hebben, maar echt, als je een boek zoekt dat je humeur drastisch zal verbeteren, met een verhaal vol levensechte situaties en lieve personages, dan wil je dit boek gewoon niet missen!’ – Lovelybookshelf.com

Feelgood
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
12 mei 2020
12 mei 2020