Japans koken

Japans koken

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Harumi Kurihara laat zien dat de Japanse keuken niet zo ingewikkeld is als vaak wordt gedacht, en veel verder gaat dan alleen sushi en mie-soep. Ze laat zien dat de heerlijkste Japanse gerechten heel eenvoudig bereid kunnen worden met ingrediënten uit de westerse supermarkt, en heel goed passen in een moderne en gezonde leefstijl. Bovendien geeft ze een inkijkje in de moderne Japanse keuken, een keuken met oog voor detail, veel variatie en aandacht voor seizoensproducten. Japans koken is een prachtig kookboek over de moderne Japanse keuken.

* Meer dan 100 heerlijke recepten uit de moderne Japanse keuken
* Eenvoudige recepten die bereid kunnen worden met ingrediënten uit de westerse supermarkt
* De Japanse keuken sluit nauw aan bij de laatste culinaire trends: eenvoudig te bereiden met verse ingrediënten en weinig calorieën
* Geheel geïllustreerd met fraaie foto's van gerechten, stap-voor-stap technieken, bijzondere Japanse serviezen en andere sfeerfoto's

Culinair
Keuken per land en streek
Kosmos Uitgevers
01 januari 2004