Je hoeft je snavel niet te houden

Beste lezer,

Mijn naam is Philip Otte.
Geboren in Amsterdam in 1964
In 1984 ben ik begonnen met schrijven. Mijn grote inspiratie bronnen waren en zijn Jos Brink en Toon Hermans. Ik wilde ook van die mooie korte verhaaltjes en gedichten schrijven. Na veel proberen schreef ik uiteindelijk mijn eerste echte gedicht in de herfst van 1986 genaamd "bladeren". Uiteindelijk in 2011 gaf ik mijn eerste bundel, "Zomaar gedicht" uit, met behulp van Pumbo.
Nu 10 jaar later ligt mijn 2e bundel in uw handen. Ik hoop dat u net zoveel plezier beleeft aan het lezen als ik aan het schrijven. Wellicht kennen we elkaar en wellicht ook niet. Na het lezen van deze bundel heb ik u een klein kijkje in mijn leven gegeven.
Ik wens u dan ook veel leesplezier en ik hoop u af en toe te verwonderen.

Een warme groet van mij!

Philip Otte

Uitgever: Levendelijve

Is Je hoeft je snavel niet te houden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je hoeft je snavel niet te houden