Je kent me toch

‘Je kent me toch’ van Leanne Pots is een heerlijke feelgoodroman van Nederlandse bodem en het tweede deel in de serie Weidse liefde.

Tessa zorgt in haar eentje voor dochtertje Fien en een relatie staat niet op haar wensenlijst. Als ze wordt gevraagd een open dag voor de brandweer te organiseren, komt ze daar oog in oog te staan met Jurre, de jongen op wie ze vroeger verliefd was – en die haar hart brak.

Jurre werkt als vrijwilliger bij de brandweer en ziet de samenwerking wel zitten. Ondertussen doet hij er alles aan zijn vroegere fout te herstellen. Maar om Tessa’s hart te veroveren, moeten er eerst heel wat muren worden afgebroken… En daar is vergeving voor nodig.

Recensies (13)

Meer recensies

Is Je kent me toch het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je kent me toch