Joël

Joël

Rank 6816 Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 1
Young adult Top25's 1   Topics 0

Door een noodlottig ongeval valt de twintigjarige Luna uit het raam van haar kamer en is op slag dood. Haar huisgenoten en vriendinnen blijven ontredderd achter. Terwijl Nathalie en Fleur proberen door te gaan met hun leven, kan Eva de dood van haar hartsvriendin maar niet loslaten. Was het wel echt een ongeluk, of was er opzet in het spel? Wanneer ze ontdekt dat Remco, Luna's ex-vriend, heeft gelogen over de laatste keer dat hij haar zag, verdenkt ze hem ervan meer te weten. Eva raakt het spoor bijster en zoekt overal iets achter. Dan krijgt ze een stapel brieven in handen van een anonieme afzender. De brieven zijn gericht aan Luna en de schrijver vertelt over zijn schokkende jeugd. Is ze iets op het spoor? Of verliest ze, overmand door verdriet, de realiteit uit het oog en draait ze door?

Zie ook: www.carryslee.nl

Young Adult
Fictie 15+
Carry Slee
01 januari 2022

Recensies

Afgeraffeld verhaal...

door: lizz-maessen 1 like
Carry Slee is met stip op één de meest bekende jeugdboekenauteur. Hele generaties zijn met haar boeken opgegroeid. Van haar boeken zijn inmiddels meer dan 4,5 miljoen exemplaren verkocht en ze heeft maar liefst negen keer de prijs van de Nederlandse Kinderjury gewonnen. Door een noodlottig...