John West en de gestolen Picasso

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
John West en de gestolen Picasso:

John West en de gestolen Picasso is de tweede literaire thriller van Peter Mabelus. Net als in zijn zinderende bestseller ‘Kathmandu Hipsters’ (2018) word je als lezer vanaf de eerste pagina meegesleurd in een verhaal vol spanning en humor. Ditmaal neemt Mabelus de lezer mee naar het Berlijn van de Koude Oorlog, waar de laatste adem van Adolf Hitler nog rondwaart, en het Amsterdam van vandaag, dat door het gedoogbeleid van haar bestuurders is veranderd in een waar Armageddon. Bovendien staat in John West en de gestolen Picasso niets minder dan het voortbestaan van onze aarde op het spel. Zullen John West en zijn vrienden op tijd zijn om de wereld van de ondergang te redden?

Peter Mabelus:

Peter Mabelus (1965) was in de jaren negentig wereldberoemd in Bulgarije als wielrenner en schrijver. Met zijn Bulgaarse debuutroman ‘??????????? ?? ?????’ (‘De Straf van Veger’), won hij de prestigieuze ‘Malenkov-prijs’ in 1997.

Pieter Waterdrinker (schrijver van onder meer de bestsellers ‘‘Tsjaikovskistraat 40’ en ‘De rat van Amsterdam’) over Mabelus’ debuutroman ‘Kathmandu Hipsters’ (2018): “Van harte aanbevolen!”

NBD Biblion over de verhalenbundel ‘Hoe ik liefde vergat te geven’ (2019): “Mabelus is een woordkunstenaar in zijn puurste vorm”.

Spannende boeken algemeen
Ambilicious LLP