Jong burn-out

Jong burn-out

Gelezen 26 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 3
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0
Jong burn-out is voor (jonge) mensen die last hebben van een burn-out, een burn-out willen voorkomen of simpelweg met meer energie willen leven.
Één op de zeven mensen kampt met burn-outklachten, en vooral onder millennials zijn de cijfers schrikbarend hoog. Zij hebben last van keuzestress, oplopende spanning op hun werk en hoge verwachtingen van hun sociale leven. Nienke Thurlings gaat in dit boek terug naar de drie kernwijsheden van het hart, hoofd en lichaam. Aan de hand van testjes, oefeningen en meditaties zet ze je aan de slag om erachter te komen wat er echt bij je past.
Nienke Thurlings is oprichter van de website Jong Burnout. Ze is sociaal psycholoog, gecertificeerd yogadocent en groepscoach. Zelf kreeg ze op haar 24ste een burn-out. Nu helpt ze door middel van coaching en training jonge mensen om te gaan met de eisen van het digitale tijdperk en de prestatiemaatschappij. Haar uitgangspunt is energievol leven door te investeren in de gezondheid van zowel je hart, als je hoofd en je lichaam.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen