Jos & Max

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 1

Jos & Max van Ivo Pakvis ontrafelt het talent van de succesvolste Nederlandse coureur ooit. Verplichte kost voor iedere Formule 1-liefhebber.

Met spectaculaire races, controverse en ongekend Nederlands succes heeft Max Verstappen zijn naam definitief gevestigd heeft in de Formule 1. Dit talent komt niet uit de lucht vallen; het is voor een groot deel het gevolg van het keiharde werk van vader Jos Verstappen. In zijn eigen loopbaan lukte het niet altijd, maar hij heeft er alles aan gedaan om Max te laten slagen.

Aan de hand van sleutelmomenten uit de carrières van Jos en Max Verstappen, toont F1-journalist Ivo Pakvis de overeenkomsten en verschillen tussen vader en zoon op het hoogste niveau van de autosport. Jos & Max is hiermee de eerste biografie waarin het leven en de prestaties van vader en zoon Verstappen naast elkaar worden gelegd. Pakvis sprak talloze internationale F1-experts – van journalisten tot (ex-)coureurs – die hun licht laten schijnen op de impact die de naam Verstappen heeft gehad op de Formule 1. Dit maakt Jos & Max een uniek, journalistiek sportboek dat verder gaat dan de soms chauvinistische en opportunistische autosportjournalistiek.

Lifestyle & Vrije tijd
Sportbiografieen