Jouw baan gaat verdwijnen en dit is de oplossing

We staan aan de vooravond van de grootste technologische revolutie in de geschiedenis van de mensheid. Automatisering, Artificial Intelligence en big data staan op het punt om hele beroepsgroepen uit te roeien, en niemand heeft het erover of lijkt er iets aan te doen.

Vanuit het niets groeide Andrew Yang vorig jaar uit tot een prominente presidentskandidaat in de Amerikaanse verkiezing. In Jouw baan gaat verdwijnen en dit is de oplossing schetst Yang niet alleen de problemen die de maatschappij te wachten staan in de nabije toekomst, hij formuleert ook krachtige argumenten voor de oplossingen die de maatschappij kunnen redden.

“Politici met eigen ideeën en een wezenlijke visie op de toekomst zijn zeldzaam. Andrew Yang is zo iemand. Hij heeft een enorme beweging op gang gebracht voor een idee waarvoor de tijd is gekomen.” – Rutger Bregman

“Een scherpe kijk op de schaal van onze sociale en economische problemen, en een innovatieve visie voor een beter toekomst.” – Arianna Huffington

“Onverwachte sensatie” – NOS

Recensies (1)

Is Jouw baan gaat verdwijnen en dit is de oplossing het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jouw baan gaat verdwijnen en dit is de oplossing