‘Jouw likje aan mijn hand’ weergeeft in gedichten de innerlijke strijd die ik iedere dag in mijn hoofd voer tegen anorexia en een depressie en hoe mijn hulphond Toon mij hierin tot steun is. Zo geeft het een inkijk in hoe de gedachten van iemand met anorexia en een depressie kunnen zijn en hoe een hulphond hierin een fantastische steun kan zijn.

Is Jouw likje aan mijn hand - Hoe mijn hulphond mij steunt in mijn strijd tegen mijn anorexia en depressie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jouw likje aan mijn hand - Hoe mijn hulphond mij steunt in mijn strijd tegen mijn anorexia en depressie