Jouw verhaal, jouw kracht

Gebruik de verhalen uit je verleden voor een krachtige toekomst.
Verhalen helpen ons te begrijpen wie we zijn en wat we doen. Maar waarom horen veel jonge meisjes verhalen waarin vrouwen
mooi en gehoorzaam zijn, en de prins hen komt redden? Het wordt tijd dat we onszelf andere verhalen gaan vertellen:
verhalen waarin we erachter komen dat we ook gehoord mogen worden, dat we krachtig zijn, dat we een mening hebben.
In dit boek helpen Elle Luna en Susie Herrick je om jouw verhaal te vinden, door middel van oefeningen, kritische vragen en veel voorbeelden. Jouw verhaal, jouw kracht is een prachtig, inspirerend en persoonlijk cadeau voor iedere vrouw die de hoofdrol wil spelen in haar eigen verhaal.

Is Jouw verhaal, jouw kracht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jouw verhaal, jouw kracht