Judas 2.0

Judas 2.0

Gelezen 17 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 3 Recensies 5
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
In Antwerpen wordt het lichaam gevonden van een jonge vrouw waarvan sommige organen zijn geroofd. Het team van commissaris Willy Vercammen, een politieman met een bedenkelijke reputatie, wordt met het onderzoek belast. In het kader hiervan stoot Vercammen op een organisatie die met behulp van loverboys minderjarige meisjes ronselt. Die beide kwesties blijken met elkaar te maken te hebben, en ze leiden tot een ijzingwekkende ontdekking.

Chris Bossers begon met het schrijven van scenario’s voor film en TV en legde zich daarna toe op harde misdaadverhalen.
Zijn boeken zijn gebaseerd op ware feiten, maar dan met fictieve personages. Hij is afkomstig uit Antwerpen waar hij als advocaat werkt.
Judas 2.0 is zijn vijfde thriller met opnieuw een prominente rol voor de corrupte commissaris Willy Vercammen.

Literaire thriller
Phoenix Books